Saturday, April 11, 2009

MACAM TAK BETUL

Assalamualaikum.

Thanks Iz, kerana meng'set'kan ada warning bila ter CAP.Lepas ni, memang me CAP.

Hari 3 pilihanraya tu, sambil baca ttg pilihanraya, sambil main game.(z, ini mmg kerja lagho)Game yang ada online opponent. Then, ada opponent yg nama KJ. Lupa pulak, dia mng ke kalah. Yang pasti, parti dia kalah 2 tpt. ada kena mengena ke? soalannya, KJ mana yang lawan aku tu?

Masa sekolah dulu ada seatmate orang cina aku yg selalu sbt "Wish me luck" bila nak buat soalan ke ape-ape ke. Aku ingat dia sbt Bismillah. Masa tu orang kate, bkn islam tak bleh sbt ayat Quran, tak boleh beri salam, kita islam tak boleh jawab salam dia. Aku pun selamba je tanye dia baca ape. Manalah tau dia betul sebut Bismillah, kot dah masuk islam. Rupanya macam itulah sebutannya. Doa katanya.Minggu lepas pun sibuk pasal bukan islam baca ayat Quran. Ada lagi orang fikiran mcm masa aku kecil tu.

Esok aku nak pegi satu aturcara MP kawasan ni, member aku ajak. Jadi bidan terjun. Tolong dia. Harap2 takde lah yg betul nak beranak kat situ. Setakat ukur bp, kira BMI, ambik darak, ok. Sekali sekala tengok matahari dan orang ramai bagus juga kan. Takdelah terkurung je dalam ni. Tapi , masuk esok, dah 4 hari minggu berturut-turut keluar tengok matahari dan orang ramai. ape hal?

Sejak posting lepas, aku mmg mereng sikit, merepek banyak. Menaupause?

Apa-apa pun, wassalam.

1 comment:

kerepek pedas. said...

hah.
memang kuat gila lah warning tu.
sampai boleh sakit jantung, terkejut.
hahaha
;p