Monday, December 22, 2008

PENING

Assalamualaikum.



Memang pening. Yang dah berenti nak kerja balik. Mana ada kosong....

Yang kerja, macam tak pernah kerja. Dah berapa kali buang sampah?

Boleh tak jumpa plastik sampah. Sah.. biasanya orang lain yang buat. Stok ubat pun aku nak cari? Maknanya selama ni penat aku suruh berkenalan dgn stok/stor. Haram. Buat2 tak ingat/ tak sempat. Orang lain buat. Nampaknya mcm ni kena pastikan apa yang disuruh selesai hari tu juga. Biasanya asal apa aku nak ada, aku diam je. Tak kisah sapa yang buat. Ni semua tak ada.

Patutlah yang lama berenti. Dia buat kerja sorang kot? Kalau tak betul dosa aku tuduh.



Conclusion:

Kena ajar balik/pantau macam baru kerja dulu.

Yang baru kerja ni, satu mcm okay. satu lagi ntah. demand semacam. bahasa dia tak lagu aku. tu yg rasa mcm demand kot. Lagi pun baru 3 hari. Belum boleh judge.

In short, all the staffs needs constant watching/guidance. Give them a reasonable time, then judge accordingly.



Bila masa aku nak masak? Macam selama ni aku masak... he..he.

Satu lagi. Aku kat mane sekarang? Jam dinding/ radio dan komp ini sama masa, tapi jam blog lain. Sape boleh tolong?

Makan nasik dulu lah. Kalau ada bday cake semalam, sedap juga.

No comments: